"Projekt je navrhovaný tak, aby slúžil ako prístrešok pre cestujúcich
železnice a autobusov v letnom aj zimnom období. Celý priestor stanice
je navrhovaný bezbariérovo," informovala samospráva s tým, že má ísť o stanicu "moderného typu" s kapacitou "štandardného počtu"
30 osôb. Projekt rešpektuje výškové požiadavky tak zo strany
železničnej trate, ako i autobusového nástupišťa. To bude mať kapacitu
troch súčasne pristavených autobusov a bude čiastočne prestrešené.
V budove stanice sa majú nachádzať dve sociálne zariadenia, cestujúcich
bude o odchodoch a príchodoch vlakov informovať elektronická informačná
tabuľa.
Súčasťou projektu s predpokladaným rozpočtovým nákladom vo výške 254.000
eur, ktorý bude samospráva financovať aj vďaka dotácii od ministerstva
investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie vo výške 200.000 eur,
má byť i výstavba parkoviska v susedstve so stanicou a tiež mobiliár,
lavičky, stojan na bicykle a odpadkové koše.
Samospráva počas uplynulých mesiacov, po odstránení schátralej budovy
železničnej stanice, pripravila pre novú stanicu terén. Vďaka projektu "Otvárame bránu Karpát. Kultúrne dedičstvo karpatského oblúka v novom pohľade"
financovaného prostredníctvom Programu cezhraničnej spolupráce Interreg
V-A Poľsko – Slovensko 2014 - 2020 tu spoločnosť Eurovia SK vybudovala
príjazdovú komunikáciu a vodozádržné parkovisko pre osobné motorové
vozidlá. Ako vyplýva zo zmluvy o dielo, náklady na stavbu predstavovali
sumu takmer 96.000 eur.